مهم ترین فاکتورهای سئو خارجی
خب، پس از seo تکنیکال و داخلی وبسایت، دفعه به سئو آف پیج می رسد. سئوی آف پیج و فاکتورهای آن، هر سیگنالی از خارج وبسایت میباشد که به گوگل بگوید وب سایت شما اعتبار متعددی داراست. بهدنبال با همگی آنها آشنا میشویم.53. بک لینک و پیوندمهمترین فاکتور در میان فاکتورهای offpage وبسایت، بک لینک و پیوند میباشد. در واقع گوگل می گوید در حالتیکه حقیقتا وب سایت شما دارای اعتبار باشد، وب سایت های دیگر در سطح اینترنت به شما لینک و پیوند می دهند. سئو در مشهد این پیوند را هم با نام بک پیوند می شناسیم. در اصل هر چه یک وب سایت بک پیوند های بیشتر و ولی معتبرتری داشته باشد، بهینه سازی بهتری هم خواهد داشت. اذن بدهید چندین فاکتور اساسی مرتبط با بک لینک و پیوند ها را هم به شما توضیح بدهم:54. قدمت دامنه پیوند دهنده به شما: هر چه قدمت دامنه لینک و پیوند دهنده به شما بیشتر باشد، اعتبار بیشتری منتقل میکند.55. TLD دامنه های لینک و پیوند دهنده: پیوند به دست آوردن از دامنه هایی با پسوندهای دارای اعتبار مثل COM. یا این که پسوندهای دولتی مثل .edu و .gov اثر نیکی دارااست.56. پیوند از رقبا: اخذ بک پیوند از رقبا اثر مثبت بسیار متعددی روی تارنما شما دارااست.57. تنوع بک لینک و پیوند ها: بک لینک و پیوند های یک وبسایت بایستی بسیار متنوع بوده و از یک نوع و یکسری تارنما محصور نباشند.58. پیوند از متن: بک لینکی که از یک نوشتهیعلمی و متن به شما داده می گردد، اثر بیشتری از سایر اشکال بک لینک و پیوند داراست.59. مقام لینک و پیوند در محتوا: هر چه پیوند به اولِ برگه مجاورت خیس باشد، اعتبار بیشتری داراست.60. عبارات دور و بر لینک و پیوند: گوگل به رابطه کلماتی که در نزدیکی بک پیوند شما وجود داراست، توجه میکند. اسم این فاکتور، Co-citation میباشد.61. قدمت بک لینک و پیوند: بک پیوند هایی با قدمت بیشتر، ارزشمندتر میباشند.62. تعداد پیوند های خروجی کاغذ متبوع: شیت ای که از آن بک لینک و پیوند می گیرید، نباید تعداد متعددی بک پیوند به دیگر وبسایت ها یا این که حتی تارنما خودتان داده باشد.63. سوشیال سیگنال
برچسب: ،
برچسب: ،
امتیاز:
بازدید: