احتمالا شما نیز یکسری دیالوگ از فیلمهای سینمایی را بهخاطر دارید. این نگهداری دیالوگها بهادله خصوصیت درگیرکنندگی فیلمها وجود ندارد؛ بلکه فیلمهای پیروز با داستانی که داراهستند، ذهن و احساسات کاربر را بهجنبش در می آورند. یک بازاریاب پیروز نیز می تواند با استعمال از قصهگویی شمِ بهتری به استفاده کننده منتقل کرده و دقت اورا جلب نماید. بشر از روش 5 احساس قادر است حقیقت را ادراک نماید. بههمین عامل میباشد که بازاریابهای باتجربیات کوشش مینمایند تا از روش قصهگویی، تصویر خیالی در استفاده کننده ساختوساز فرمائید.مزایای روایت سرایی در بازاریابیبهامداد ماجراگویی میاقتدار با استفاده کننده رابطه برقرار کرد. در حالتی که روایت شما براساس حواس پنجگانه باشد، تضارب استفاده کننده نیز عمیقخیس گردد؛ سئو در مشهد اما چنانچه بتوانید از روش ماجراهای رمانتیک استفاده کننده را بدون چاره به نماد دادن عکس العمل فرمایید، دراین حالت ورق به عایدی شما برمی شود.به کار گیری از مشوقها چهت نیل به قلب کاربرپاداشها درواقع ابزاری برای اثرگذاری، برانگیختن و ترغیب مشتری برای خرید میباشد. مولف «جو شوگرمن» در کتاب خویش از 30 مشوق برای تغییرو تحول ذهن و احساسات استفاده کننده گفته که هر کدام از آنها می تواند مسئله یک نوشتهیعلمی باشند.دراین نصیب می خواهیم طبق گفته تالیف کننده، روی مهم ترین مشوق تمرکز کنیم؛ جایزه انحصارطلبی! در این زمینه شوگرمن در کتاب خویش چنین نوشته میباشد:(صاحب و مالک چیزی بودن که اشخاص یه خرده می توانند به آن دسترسی داشته باشند، کارکشتهترین علت برای آدمها محسوب میشود)در صورتیکه بخواهیم به گویش بی آلایش توضیح دهیم اسکنرایتینگ می تواند به شکلی شغل نماید که شم خاص بودن را به استفاده کننده منتقل نماید. مثلا در صفحه ها کالا میاقتدار با همین تکنیکی، اینسیرتکامل به استفاده کننده القاء کرد کهاین جنس تماماً متعدد میباشد و حتی قادر است تصویر بهتری نزد دیگرافراد برای شما ساخت نماید.به لهجه خریدار سخن نمائیدیک تکنیک معمولی البته فراموشگردیده برای اسکنرایتینگ، تایپ کردن مانند کلام کردن میباشد؛ البته درصورتی که حقیقتا قصد دارید تا با استفاده کننده رابطه برقرار نمایید، می بایست به گویش آنان بنویسید. این معنی بسیار بی آلایش میباشد؛ در شرایطیکه نتوانید ذهن و گرفتاری کاربر خویش را بشناسید، به چه شکل میتوانید جنس خویش را به وی بفروشید؟
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت:
۱۱:۵۴:۴۲ توسط:سئو موضوع:
سئو
نظرات (0)
شیوه به کارگیری از تگ Canonicalتگ کنونیکال بایستی در نصیب Head کاغذ قرار بگیرد و گوگل به تگهایی که در بدنه کدها وجود داراهستند، اعتنا نمینماید. این مسئله مقداری نیز به مسائل امنیتی مربوط میباشد چون بعضا اینترنتتارنماها، قابلیت و امکان دستکاری کد در بدنه وبسایت را برای یوزرها مهیا کردهاند.در سود، در حالتیکه تگ کنونیکال در بدنه وبسایت نیز شغل نمایند، بعضی اشخاص می توانند به راحتی با قرار دادن آن به وبسایت ضربه بزنند. سئو در مشهد بهطور کلی بهمراد کانونی سازی صفحه های، میقدرت از کد پایین بهره برد:راهنمای جامع روانشناسی رنگ در دنیای دستیابیوکارحتما بخوانید: راهنمای جامع روانشناسی رنگ در دنیای استخراجوکاربنابراین، برای استعمال از تگ کنونیکال، در بالا می بایست لینک و پیوند ورقه را وارد نمائید. بعداز آن، بایستی کد rel="canonical" را وارد فرمایید و در پایان نیز، بعداز وارد کردن href، نشانی ورقه نو را وارد فرمایید.نکات اصلی در هنگام استعمال از تگ کنونیکالدر هنگام استعمال از تگ Canonical خوب میباشد به موارد ذیل دقت نمائید:تگ کنونیکال میتواند خویش ارجاعی (self-referential) باشددر واقع بد وجود ندارد که تگ Canonical در کاغذای که برای شما ارجحیت دارااست نیز مصرف شود؛ به عبارت دیگر در شرایطیکه نشانیهای X، Y و Z از محتوای تکراری منتفع باشند و نشانی X نیز بهتیتر کاغذ اساسی شناخته گردد، بهتر میباشد که تگ Canonical را دراین ورقه نیز به فعالیت ببرید به در آن نشانی شیت X (نشانی خویش شیت) را وارد فرمائید.از تگ Canonical در کاغذ اساسی اینترنتتارنما استعمال نماییدبا اعتنا به اینکه محتوای تکراری در شیت مهم یک کدام از ایرادات رایج اینترنتوب سایتها محسوب میشود و یوزرها اینترنتی ممکن میباشد با نشانیهای متعدد به شیت مهم اینترنتوبسایت شما هدایت شوند، خوب میباشد از این تگ برای پرهیز از محتوای تکراری و ایراداتِ پیشبینی نشدهای نظیر کاهش مرتبه صفحه ها استعمال نمایید.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت:
۱۱:۵۴:۴۲ توسط:سئو موضوع:
نظرات (0)
Sneaky mobile redirects
درصورتی که استفاده کننده گوشی ، هنگام کلیک بر روی پیوند در برگه حاصل گوگل ، به مکان آمدن به شیت اساسی و انچه در ورژن دسکتاپ مشاهده می نماید ، برگه ای متعدد را مشاهده نماید این جریمه برای وی در لحاظ گرفته شود.
در مواجهه با جریمه چه می بایست کرد؟
در صورتی از سئوکاران پرسش بپرسید ، تجربه سخت جریمه شدن را فهم و شعور خواهید کرد. در واقع بیرون شدن از جریمه دشوار بوده و در اکثر زمان ها مواقع نشدنی میباشد. سئو در مشهد ولی با این وجود گوگل این قابلیت را در دست شما قرار داده میباشد که در خواستی برای آن ارسال نمایید.
یار و همدم با جریمه ای که برای شما ارسال گردیدهاست ، توضیحاتی برای برطرف کردن آن نیز برایتان درج گردیدهاست که می بایست آنهارا برطرف فرمائید و بعداز اینکه مطمئن شدید دست اندرکاران جریمه را از دربین برده اید ، میتوانید در خواستی به گوگل برای reviewسایتتان ارسال نمائید.
درخواست طومار ای که ارسال میکنید بایستی مشمول اختلال و مشکلی که سبب ساز این عمل شما شدهاست را به یاور شغل هایی که برای برطرف سازی ان ایفا داده اید را بیان فرمایید.
در صورتیکه که گوگل به درخواست شما پاسخ دهد ، طی یک هفته جریمه از تارنما شما برداشته گردد و درحالتی که بازخوردی از درخواستتان اخذ نکردید برای توشه دوم مبادرت نکنید!
نصیب دوم : Security issues
این قسمت به که به گزارشات امنیتی دارای اسم و رسم میباشد ، زمانی که تارنما یا این که ورقه ای از وب سایت شما مبتلا خلل امنیتی گردیده باشد پیغامی به شما خواهد اعطا کرد.
درصورتیکه بخواهیم Security issues را با قسمت گذشته یعنی manual action مقایسه کنیم ، می بایست اعلام کرد در بخش اولیه استفاده کننده متوجه فعالیت غیر رسمی شما نخواهد شد و اسیبی آنانرا انذار نخواهد کرد و موتور های جست و جو متوجه میگردند البته در security issuse مخاطب گزینه تعدی قرار میگیرد و از این رو گوگل بدین نصیب اهیمت متعددی می دهید.
درین بخش وقتی پیغامی را اخذ خواهید کرد که یا این که تارنما شما هک گردیده است و یا این که اختلال امنیتی در وب سایت شما وجود دارااست. مانند اسکریپت های فیشینگ و ..
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت:
۱۱:۵۴:۴۲ توسط:سئو موضوع:
نظرات (0)
خب، پس از seo تکنیکال و داخلی وبسایت، دفعه به سئو آف پیج می رسد. سئوی آف پیج و فاکتورهای آن، هر سیگنالی از خارج وبسایت میباشد که به گوگل بگوید وب سایت شما اعتبار متعددی داراست. بهدنبال با همگی آنها آشنا میشویم.53. بک لینک و پیوندمهمترین فاکتور در میان فاکتورهای offpage وبسایت، بک لینک و پیوند میباشد. در واقع گوگل می گوید در حالتیکه حقیقتا وب سایت شما دارای اعتبار باشد، وب سایت های دیگر در سطح اینترنت به شما لینک و پیوند می دهند. سئو در مشهد این پیوند را هم با نام بک پیوند می شناسیم. در اصل هر چه یک وب سایت بک پیوند های بیشتر و ولی معتبرتری داشته باشد، بهینه سازی بهتری هم خواهد داشت. اذن بدهید چندین فاکتور اساسی مرتبط با بک لینک و پیوند ها را هم به شما توضیح بدهم:54. قدمت دامنه پیوند دهنده به شما: هر چه قدمت دامنه لینک و پیوند دهنده به شما بیشتر باشد، اعتبار بیشتری منتقل میکند.55. TLD دامنه های لینک و پیوند دهنده: پیوند به دست آوردن از دامنه هایی با پسوندهای دارای اعتبار مثل COM. یا این که پسوندهای دولتی مثل .edu و .gov اثر نیکی دارااست.56. پیوند از رقبا: اخذ بک پیوند از رقبا اثر مثبت بسیار متعددی روی تارنما شما دارااست.57. تنوع بک لینک و پیوند ها: بک لینک و پیوند های یک وبسایت بایستی بسیار متنوع بوده و از یک نوع و یکسری تارنما محصور نباشند.58. پیوند از متن: بک لینکی که از یک نوشتهیعلمی و متن به شما داده می گردد، اثر بیشتری از سایر اشکال بک لینک و پیوند داراست.59. مقام لینک و پیوند در محتوا: هر چه پیوند به اولِ برگه مجاورت خیس باشد، اعتبار بیشتری داراست.60. عبارات دور و بر لینک و پیوند: گوگل به رابطه کلماتی که در نزدیکی بک پیوند شما وجود داراست، توجه میکند. اسم این فاکتور، Co-citation میباشد.61. قدمت بک لینک و پیوند: بک پیوند هایی با قدمت بیشتر، ارزشمندتر میباشند.62. تعداد پیوند های خروجی کاغذ متبوع: شیت ای که از آن بک لینک و پیوند می گیرید، نباید تعداد متعددی بک پیوند به دیگر وبسایت ها یا این که حتی تارنما خودتان داده باشد.63. سوشیال سیگنال
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت:
۱۱:۵۴:۴۲ توسط:سئو موضوع:
نظرات (0)
راستش را بخواهید تا قبل از این وقتی که سخن از بهینه سازی می گردد، بیشتر از کلیه سخن هایی راجع به بک پیوند و سئوی آف پیج به گوش می سید و نقش محتوا به شدت نادر رنگ بود. البته در همین 4/5 سال قبلی و با تغییراتی که در الگوریتم های گوگل بوجود آمد، به گذر زمان نقش محتوا برجسته شد تا جایی که امروز برای بهینه سازی شدن وب سایت، می بایست اکثری از حواس مان را به محتوا بدهیم و حتی استراتژی های مختلفی برای تولیدش داشته باشیم.
فعلا، یک کدام از شایسته ترین استراتژی های تشکیل داد محتوایی که آیتم اعتنا قرار گرفته، سبک محتوای خوشه ای یا این که به عبارتی TOPIC CLUSTER میباشد. سئو در مشهد به تجربیات میگویم که اجرای صحیح و درست تاپیک کلاستر در وب سایت، در ترافیک تان همهمه میکند! درین نوشته ی علمی می خواهم به شما هر چیزی که می بایست درباره ی این سبک محتوا بدانید را توضیح بدهم. از نکات ریز و جزئی تا تکنیک هایی که به صورت تجربی آنهارا خاطر گرفته ام. با اینجانب یار و همدم باشید:
cluster چیست؟ درصورتیکه با دنیای ساخت محتوا در وبسایت آشنا باشید، می دانید که ما سبک های مختلفی برای تشکیل داد محتوا داریم. سبک محتوای مدام سبز، آسمانخراش، محتوای map و… که تمامی آنهارا در عصر 7 مدل محتوا و همچنین عصر مگاسئو معرفی کردم.
البته شاید بتوانم بیانکنم گل سرسبد این سبک های محتوایی، سبک خوشه ای محتوا یا این که تاپیک کلاستر میباشد.
همان گونه که از اسمش هم پیداست، این سبک یک وضعیت محتوای خوشه ای و با جزئیات میباشد. این یعنی در صورتیکه تا قبل از این محتواهایی ساختوساز میکردید که هریک یک نوشتهیعلمی مستقل و غیروابسته بودند، در تاپیک کلاستر می بایست محتواهایی بسازید که به صورت ردیف و زیرمجموعه درست شده اند.
برای مثال نوشتهی علمی دیجیتال مارکتینگ یک نوشتهیعلمی ستونی و مقالهها آدرس اینترنتی مارکتینگ چیست، ایجاد محتوا چیست، تبلیغات اینترنتی چیست و… هم تحت عنوان زیرمجموعه های این نوشته ی علمی ستونی می باشند و فی مابین اینها یک جریان پیوند داخلی هم وجود داراست.
ولی نگران نباشید، بهدنبال با نمونه های با جزییات بیشتر و توضیح بیشتر، کاری می کنم به یک دارای تخصص ساخت محتوای تاپیک کلاستر تبدیل گردید. بگذارید از اینجا استارت کنم:
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت:
۱۱:۵۴:۴۲ توسط:سئو موضوع:
نظرات (0)
آری این آیتم در استراتژی ها و حذف صفحه های غیر مطلوب بسیار کارآمد میباشد. ولی دقت داشته باشید ، خلال اینکه خودتان میتوانید از گوگل درخواست دی ایندکس فرمایید ، گوگل نیز قادر است به تصمیم خویش صفحاتی را از مقر داده خویش حذف نماید.برخی از دلایلی که کاغذ را از ایندکس گوگل بیرون می نماید :صفحاتی که دارنده خطای 4xx یا این که 5xx میباشند به هر ادله ریدایرکت نشده اند سئو در مشهد و قصد دارید آنهارا از حاصل حذف فرمائید.صفحاتی که به فرمان وبمستر، دارنده متاتگ noindex می باشند.URL هایی که به هر استدلال اسپم گردیده و گوگل آنها جریمه نموده است.همینطور صفحاتی که از یوزرها برای ورود به تارنما درخواست سر عبور داراهستند نیز از حاصل گوگل حذف خواهند شد.در حالتیکه میپندارید ، پیش از این برگه ای داشته اید که در حال حاضر از حاصل گوگل حذف گردیده است ، قادر است از نصیب Inspection سرچ کنسول حالت وبسایت خویش را ببینید.خلال این میتوانید از روش Fetch as Google درخواست نمایید تا شیت متبوع شما دوباره ایندکس خواهد شد.به موتور جست و جو بگویید صفحه ها شمارا چه طور ایندکس نماید!یکیاز پند هایی که میتواند برای موتور جست و جو به عمل بگیرید تا صفحه های شمارا با جزییات بیشتر ایندکس نماید به کارگیری از متا تگ ها در head وب سایت است.با استعمال از امرها متا تگ میتوانید انتخاب نمائید این برگه ایندکس نشود (noindex) و یا این که حتی میتوانید مشخص و معلوم نمائید دراین برگه هر پیوندی وجود دارااست ، به آن ارزشی ندهد.(no-follow)عده بندی مطالبدراین بخش از فصل دوم یادگرفتن بهینه سازی برای مبتدیان ، سوژه ایندکس را به یار اوامر کنترلی متاتگ ها برای شما تفصیل دادیم. درصورتی که این فراگیری ها را دنبال کرده باشید تا کنون متوجه گردیده اید موتور های جست و جو چه طور محتوای شمارا پیدا کرده و آنانرا در مقر داده خویش ذخیره می نمایند.در نصیب پنچم از فصل دوم ، به سوژه رنکینگ یا این که جایگاه بندی خوا هیم پرداخت. همدم ما باشید.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت:
۱۱:۵۴:۴۲ توسط:سئو موضوع:
نظرات (0)
خب، تا اینجا فهمیدیم که بک پیوند در seo چیست و همچنین چطور اعتبار یک بک پیوند در لحاظ گوگل انتخاب می گردد. پیرو می خواهم در زمینهی نکات اصلی اخذ بک لینک و پیوند با شما کلام کنم. ولی ابدا مگر قرار میباشد ما از جایی بک پیوند بگیریم؟به چه شکل بک پیوند بگیریم؟در قسمت های قبل نوشته ی علمی اشاره بدین کردم که: فلسفه نظارت بک پیوند ها به وسیله گوگل برای مرتبه بندی، این بود که اشخاص به وبسایت های دارای اعتبار در سطح اینترنت لینک و پیوند داده تا گوگل و یوزرها آن را شناسایی نمایند. همچنین گفتم که سئوکارهای کلاه سیاه به مکان رفتن مسیر طبیعی و اخذ بک پیوند، پیشدستی کرده و خودشان مبادرت به خرید و اخذ بک پیوند تصنعی و مصنوعی کرده و میکنند. در غایت الان هم از کیفیت به چنگ آوردن بک لینک و پیوند صحبت میزنم؛ موضوع چیست؟مشاهده کنید صحت دارد که گوگل می گوید طاقت نمائید تا سایر به طور خود کار به شما لینک و پیوند بدهند، ولی طبق تجارب اینجانب و همگی سئوکارها، به هیچ وجه اینگونه چیزی قابلیت و امکان پذیر وجود ندارد. این یعنی درحالتی که اینجانب بخواهم به مکان اخذ پیوند تصنعی و مصنوعی شکیبایی کنم تا سایر عالی بودنم را تشخیص داده و خودشان مبادرت به دادن بک پیوند به سایتم بکنند، دست کم بایستی 3/4 سال به طور مداوم فعالیت کنم.ولی خلل بزرگتر اینجاست که تک تک رقبای اینجانب به طور تصنعی و مصنوعی بک پیوند سازی میکنند و گوگل هم به آنها مرتبه میدهد! پس اینجانب و شما هم مجبوریم برای عقب نماندن از آنها، خودمان آغاز به تشکیل داد و خرید بک پیوند کنیم. سئو در مشهد البته این فرایند می بایست به طور به طور کامل مخفیانه صورت بپذیرد! یعنی طوری آن را اجرا بدهیم که گوگل تصور نماید حقیقتا این مراحل اخذ بک پیوند طبیعی میباشد. البته چطور؟ پیرو با تحقیق بایدها و نبایدهای اخذ بک لینک و پیوند به طور تقریب متوجه این مسئله می شوید:تصمیم تان را بگیریدگام صفر، این میباشد که آغاز تصمیم تان را در زمینهی بک لینک و پیوند ها بگیرید. همان طور که فراتر گفتم حقیقتا اینکه شکیبایی کنیم تا سایر به وب سایت ما لینک و پیوند بدهند، عمل طاقت سربر و مجال بری میباشد. به این ترتیب به احتمال زیاد تصمیم تان پیشروی از طریق کلاه خاکستری میباشد.ولی در همین درحال حاضر گشوده هم بایستی درباره ی یک چیز تصمیم بگیرید. اینکه آیا قرار میباشد بک پیوند بخرید یا این که بسازید؟ چنانچه میخواهید بک پیوند بسازید، خب می بایست دستکم در روز در میان 2 الی 6 ساعت برای تشکیل داد بک لینک و پیوند مجال صرف کرده، وبسایت های مختلفی که اذن ایجاد کرد بک لینک و پیوند می دهند را پیدا کرده و از آنان به وب سایت تان پیوند بدهید.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت:
۱۱:۵۴:۴۲ توسط:سئو موضوع:
نظرات (0)
SEMrush ابزار قادر دیگری برای بهینه سازی و بررسی تارنما میباشد. SEMrush یک کدام از از سایر جایگزین های الکسا میباشد. این ابزار آغاز تحت عنوان یک ابزار داخلی برای بازاریابی ساختوساز شد، ولی بعد به یکی مطرح ترین ابزارهای بهینه سازی در صنعت تبدیل شد. SEMrush بلاگ و وبینارهای آکندهاز داده ها را ارائه میدهد تا به شما در رویش علم seo و استحصال و کارتان یاری دهد.Semrush یک ابزار رتبه یک و همگی کاره و فوق العاده ظریف میباشد که به وسیله متخصصان seo در سراسر عالم گزینه به کار گیری قرار میگیرد. در صورتیکه این اولی باری میباشد که روی یک اپ بهینه سازی سپرده گذاری میکنید، Semrush ابزاری میباشد که می بایست گزینش نمایید چون به شما قابلیت میدهد وظایف توسعه یافته seo را به راحتی اعمال دهید. Semrush همگی داده ها ما یحتاج مرتبط با رسیدگی ظریف seo وبسایت و بهبود آن را در چنگ شما قرار میدهد. این ابزار قادر است در اندازه گیری، بهبود وبسایت و گزارش دهی که از هدف ها دیجیتال مارکتینگ میباشند به شما یاری دهد.SEMrush ابزاری برای همگی خدمت های ماهر همانند مطالعه واژه و کلمه کلیدی، ارزیابی رقبا، بازاریابی شبکههایعمومی، بازاریابی محتوا و بهینه سازی میباشد. این خدمت با پرداخت هزینه به طور ماهانه و هر ساله در دست اشخاص قرار میگیرد. سئو در مشهد اما با نام نویسی در وب سایت تا یک ماه می قدرت از سرویس ها آن به طور بدون پول بهره مند شد. اما ناگفته نماند که SEMrush به جمهوری اسلامی ایران خدمت دهی ندارد.تجزیه و چک تارنما با Moz؛ یکی مورد های جایگزین های الکسایکی کهن ترین و معتبرترین وب سایت ها برای ارائه سرویس ها در مسئله seo، Moz میباشد. موز (Moz) با بیش تر از نیم میلیون عضو فعال، اصلی ترین انجمن بهینه سازی میباشد. Moz منابع بینهایی برای همگی از مبتدی و تازه کار تا حرفه ای داراست، بدین ترتیب در شرایطیکه درپی یادگیری بیشتر در خصوص بهینه سازی یا این که تقویت تاکتیکهای خویش میباشید، یک کدام از شایسته ترین جای ها برای آغاز Moz میباشد. سرویس ها رسانی در تارنما Moz به طور مستمر، با پرداخت هزینه قابلیت و امکان پذیر میباشد. البته یوزرها مبتدی و تازه کار میتوانند تا یک ماه به طور بدونپول از سرویس ها این وبسایت برای ارزیابی و تجزیه و نظارت تارنما منتفع شوند.این وب سایت از فاکتورهای خاصی همانند دامین آتوریتی (Doman Authority) و پیج آتوریتی (Page authority) برای امتیازدهی به کار گیری می نماید. وبمستران و بهینه سازی کاران میتوانند از این امتیازها برای لینک و پیوند سازی و بهینه سازی تارنما به کارگیری نمایند. برای مثال سرویس ها ارائه گردیده در Moz می شود به هدفگیری کلمه ها کلیدی با Keyword Explorer، نظارت وبسایت ها با ابزار Link Explorer و نوار ابزار MozBar برای ارزیابی seo صفحه ها اشاره نمود. از این رو می قدرت اعلامکرد که Moz تحت عنوان جایگزین های الکسا، آیتم ای مطلوب میباشد.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت:
۱۱:۵۴:۴۲ توسط:سئو موضوع:
نظرات (0)
بک لینک و پیوندها هنگامی ساخت می گردند که یک اینترنتتارنما به اینترنتتارنما دیگری پیوند میدهد. این پیوندها به هدایت ترافیک به تارنما شما و بهبود اعتبار وب سایت شما یاری مینماید. درین مقاله، به طریق رسیدگی بک پیوند های وب سایت می پردازیم و توضیح می دهیم که چه گونه بک پیوندهایی را پیدا نمایید که به وب سایتهای متبوع مانند رقبایتان پیوند گردیدهاند تا بتوانید از این دادهها در جهت بهبود استراتژی پیوند سازی خویش به کارگیری نمایید.تحت عنوان یک دارای تخصص seo یا این که مالک اینترنتوبسایت، در صورتیکه میخواهید در جایگاهبندی و جذب ترافیک وب سایت خویش تلاش بهتری داشته باشید، بایستی بدانید که چه گونه بک لینک و پیوندها را پیدا نمایید؛ براین اساس مطلقا این مقاله را تا آخر پژوهش نمایید تا کاملا با نظارت بک لینک و پیوند های وب سایت و ابزارهای کاربردی این حوزه آشنا گردید.مقصود از تحقیق بک پیوند های وب سایتنظارت بک لینک و پیوند های وبسایت نصیب مهمی از seo و مدیر اینترنتوبسایت میباشد. با تجزیه و بررسی بک پیوند های یک اینترنتوبسایت، میتوانید فهم بهتری از موقعیت کلی سئوی تارنما داشته باشید و مجالهای بهبود را شناسایی فرمائید. این داده ها قادر است سئو در مشهد به شما یاری دهد تا چگونگی و کمیت پیوندهای اینترنتوب سایت خویش را بهبود اعطا کرد، اعتبار دامنه خویش را ارتقاء دهید و در غایت سکو خویش را در موتورهای کاوش را بهبود داد. پژوهش بک لینک و پیوند های وبسایت قادر است داده ها ارزشمندی در ارتباط استراتژی بهینه سازی هر وبسایت ارائه دهد. این داده ها مشتمل بر مورد ها ذیل میباشند:چگونگی بک لینک و پیوند: بک پیوندها یک دلیل اساسی در گزینش رابطه و اعتبار یک اینترنتتارنما می باشند. بک پیوندهای کیفیت بالا از منابع دارای اعتبار مانند اینترنتوبسایتهای دولتی، مؤسسات دانشگاهی و برندهای پیشرو در هر صنعت می توانند به موتورهای کاوش نشانه دهند که اینترنتوبسایت شما منبع اطلاعاتی قابل اعتمادی میباشد. از سوی دیگر، بک لینک و پیوندهای بیچگونگی از اینترنتوب سایتهای اسپم یا این که نامربوط می تواند به اعتبار و درجه اینترنتتارنما شما جراحت برساند. با نظارت بک لینک و پیوندهای یک اینترنتوبسایت، میتوانید پیوندهای بیچگونگی را شناسایی فرمائید و روی بهبود چگونگی کلی پیوندهایی که به وب سایت شما اشاره مینمایند، فعالیت فرمائید.استراتژی لینک و پیوند سازی: لینک و پیوند سازی یکیاز جنبههای اساسی seo میباشد و می تواند به اینترنتوبسایت شما در دستیابی مرتبه خوب در حاصل کاوش یاری دهد. با تجزیه و نظارت بک لینک و پیوند های یک اینترنتتارنما، میتوانید از استراتژیهای مصرف شده در آن اینترنتتارنما، الگوبرداری فرمایید. این استراتژیها می توانند مشتمل بر ارسال پست مهمان، تکثیر رپورتاژ، شناسایی پیوندهای شکسته و ... باشد.تجزیه و بررسی رقبا: نظارت لینک و پیوند های فرنگی تارنما رقبایتان میتوانید داده ها مفیدی در ارتباط استراتژیهای سئوی آن ها و ایدههایی برای باصرفهسازی اینترنتوب سایت خویش به دست آورید. با شعور اشکال پیوندهایی که رقبای شما به دست میاورند و استراتژیهایی که آن ها استعمال مینمایند، می توانید زمانهایی را برای ساخت لینک و پیوندهای شبیه یا این که کیفیت خوب بیشتر برای اینترنتوبسایت خویش شناسایی نمائید.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت:
۱۱:۵۴:۴۲ توسط:سئو موضوع:
نظرات (0)
سئو URL هایی که برای بهینه سازی ضرر و زیان داراهستندبا به کارگیری از دو شیوه پایین میتوانید نشانی صفحاتی که برای موتورهای جستجو گر مضر میباشند را seo فرمائید.به کار گیری از افزونههای وردپرس همانند PrettyLink (این افزونه در وردپرس لینک و پیوند نو را به URL دیرین Redirect مینماید).تغییر و تحول فرآیند ساختار ساخت و ساز URL (قابل انجام در وردپرس)شاید هم نخواهید که با عوض کردن url، درجه فعلی تان را از دست دهید. براین اساس شایسته ترین روش این خواهد بود که تنها در url های تازه این نکته را اجرا فرمائید.seo تیتر مطالبتگ متای تیتر مطالب شما می بایست میان 50 الی 60 کاراکتر باشد.برای عنوان مطالب خویش از تگ های H1 به کارگیری نمایید. همینطور، از تگ های H2 و H3 برای رمز فصل ها استعمال کنید.در متنِ تگ تیتر، دستکم از یک واژه و کلمه کلیدی به کار گیری نمایید.به خیال و خاطر داشته باشید صرفا 60 کاراکتر از تگِ تیتر مقالهها (یا این که هر تعداد کاراکتری که یک صفحۀ نمایشگر 512 پیکسلی اکران دهد) به مخاطبان نمایش داده میشود.چه طور عنا وین نامناسب مطالب سابق خویش را سئو فرمائیدبا به کار گیری از افزونه هایی مانند Yoast بهینه سازی می شود به راحتی این عنا وین را تهیه نمود. Yoast خطاها جانور در عنوان ها و description ها را شناسایی می نماید. درحالتی که افزونه بهینه سازی را بر روی وردپرس خویش نصب ندارید، همین الان آن را نصب نمائید!به کار گیری از تصویر و فولدر های چندرسانه ایبرای seo داخلی وبسایت، عالی میباشد در محتوای تولیدی خویش از عکس/تصویر، فولدر های صوتی و ویدیویی به کار گیری نمایید. سئو در مشهد هر یک از این فولدر ها میتوانند مخاطبان خاصی را به وبسایت شما جذب نمایند.به کارگیری از پوشه های مولتی مدیا میتواند یوزرها اینترنت سایتتان را فعال نگه داراست و معیار بانس ریت تارنما شمارا کم کند. متخصصان بهینه سازی اعلام کردند در سال 2016 قسمت مهمی از سئوی تارنما مربوط به ایجاد محتوای ویدئویی خواهد بود.لینک و پیوند دادن به تارنما های دارای اعتبارپیوند دهی به تارنما های مرتبط و همکار، به گوگل امداد می نماید تا شل خیس از مسئله عمل اینترنت سایتتان آگاه گردد. همینطور با این شغل گوگل سایت تان را تحت عنوان منبع اطلاعاتی موثق شناسایی خواهد کرد.قطعا بخوانید: 20 پوسته وردپرس که برای کاوش seo گردیدهاندلینک و پیوند داخلی شایسته ترین طریق برای بازاریابی محتواتحت عنوان یک قاعدۀ کلی این نکته را به خیال بسپارید: در هر پُستی که در وب لاگ خویش قرار می دهید، 2 یا این که 3 واژه کلیدی را به مطالب کهن وب لاگ لینک و پیوند فرمایید. با تکرار این پروسه، در زمان وقتی مشخص موتورهای کاوش گر مقاله ها شمارا با لغات کلیدی که به آن ها لینک و پیوند گردیده اند، خواهند آشنایی.قرار دادن واژه و کلمه کلیدی در 100 کلمۀ ابتدایی محتواکلمه ها کلیدی خیر فقط بایستی بخشی از Meta Title (تیتر متا) و نشانی مقاله ها شما باشند، بلکه می بایست در Meta description (توضیحات متا) مطالب نیز به کارگیری شوند. هر چه کلمه ها کلیدی زودتر در متن ها ظواهر شوند، برای seo مفیدتر خواهند بود.قرار به دست آوردن عبارات کلیدی در توضیحات متای تارنما، تاثیری در سئوی وبسایت ندارد، ولی قادر است مخاطبان را به کلیک کردن بر روی پیوند وبسایت تان ترغیب نماید.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت:
۱۱:۵۴:۴۲ توسط:سئو موضوع:
نظرات (0)